Followers

Thursday, September 26, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Disini

Pengalaman yang tak mungkin saya dapat lupakan sampai bila-bila ialah apabila saya berjaya naik ke atas pentas untuk menerima anugerah keputusan STPM terbaik di mana anugerah ini diberikan pada pelajar STPM yang mendapat keputusan 3.0 dan keatas di SMK Telok Datok. Sewaktu saya naik ke atas pentas, perasaan puas, bangga dan sebak bercampur kerana turut hadir dalam dewan ialah keluarga dan kawan-kawan baik saya untuk melihat kejayaan saya yang tahu bagaimana saya tersungkur dan jatuh sebelum saya membuat keputusan untuk mengambil STPM. Setelah menerima sijil dan hadiah, saya bergambar bersama rakan-rakan yang turut sama menerima hadiah di atas pentas disaksikan ratusan penonton di dalam dewan. Perasaan saya ketika itu sangat bangga dengan diri sendiridan bersyukur. Pengalaman ini cukup membuatkan saya percaya bahawa tiada apa yang mustahil dalam dunia ini, segala keringat,air mata rasa terbayar apabila saya dapat membanggakan keluaga saya pada masa itu. Dan kini, saya berjaya melanjutkan ijazah saya di Universiti Putra Malaysia, sebuah universiti yang saya idamkan. Alhamdulillah..



Terima Kasih Kerana Membaca.



                                              

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 6

Minggu ni gambar-gambar yang berbaur kesenduan, macam takde kehidupan bukan? hakikatnya saya gembira dengan hidup saya kerana saya ...