Followers

Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019 : Bird Eye View (LANGGAR PRODUCTION)


Allahu sedar tak sedar inilah jenis asas fotografi terakhir yang bakal saya kongsikan. Pasti ramai yang teruja kerana saya pun teruja sebab bird eye view ni antara jenis asas fotografi yang paling cantik dan wow gitu. Bird eye view ialah shot yang dilakukan dari atas di ketinggian tertentu sehingga memperlihatkan lingkungan yang sedemikian luas dengan benda-benda lain yang tampak di bawah begitu kecil.



Walaupun jambatan ni punya lah panjang, tapi jambatan ni lah saya guna untuk ke hati awak! pick up line dah basi...Jambatan ni merupakan jambatan yang saya selalu lalu untuk pergi kota Kuala Lumpur.


Jambatan tu pernah ada kes perempuan nak bunuh diri terjun ke jalan raya tapi nasib baik saya datang tenangkan beliau. Haihh. bawak bawak ingat tuhan kak. Daripada bunuh diri dekat jambatan tu lebih baik tengok pemandangan dari atas tu..




Hati-hati para pemandu sekalian dengan kelajuan sebab speed trap ada di mana mana..Pandu kereta dengan hati-hati sebab kecuaian kita boleh membawa padah untuk diri dan pengguna jalan raya lain.


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 6

Minggu ni gambar-gambar yang berbaur kesenduan, macam takde kehidupan bukan? hakikatnya saya gembira dengan hidup saya kerana saya ...