Followers

Saturday, October 19, 2019

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 6





Minggu ni gambar-gambar yang berbaur kesenduan, macam takde kehidupan bukan? hakikatnya saya gembira dengan hidup saya kerana saya dapat macam-macam anugerah dan nikmat dari Yang Esa. Tiber! Antaranya adalah dapat bekerja kumpulan dengan mereka-mereka yang pandai ambik gambar, semua dah ada ciri-ciri photographer termasyur! gittew! Minggu ni sangat seronok, bersama rakan-rakan seperjuangan yang perform tanpa kenal erti jemu menjayakan video Potret dan Swafoto kami semua, dan jugak video 'Simpulan Bahasa' yang memang riuh, best, masing-masing tunjukkan skil dan idea fotografi yang gempak. Tak percaya tengok la hasil video kumpulan LANGGAR PRODUCTION! Kebaboom!!

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 6

Minggu ni gambar-gambar yang berbaur kesenduan, macam takde kehidupan bukan? hakikatnya saya gembira dengan hidup saya kerana saya ...