Followers

Monday, September 16, 2019

BBM3410Satu2019: DIRI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Selamat datang  ke laman blog Saya. Pertama sekali, izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Nur Yuzalini Binti Muhamad Maryus, berusia 24 tahun, berasal dari Banting, Selangor. Saya merupakan anak ketiga dari lima orang adik beradik (4 perempuan dan seorang lelaki). Saya juga adalah seorang pelajar yang mengambil jurusan Bahasa Melayu Linguistik di Universiti Putra Malaysia Serdang. Saya adalah pelajar yang sedang menjalani semester akhir dalam jurusan ini, dan saya dan rakan mengambil subjek Multimedia dalam Bahasa.

Ramai yang tidak tahu bahawa saya adalah seorang yang gemar melakukan aktiviti lasak seperti sukan outdoor kerana luarannya saya tampak seperti wanita yang 'lembik' namun saya suka aktiviti yang dapat menguji daya tahan dan keberanian saya. Di samping itu, hobi yang paling saya suka lakukan terutama semasa mengalami stres ialah menonton wayang atau membeli belah di pusat membeli-belah.



Terima kasih kerana membaca.






No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: INSTAGRAM MINGGU 6

Minggu ni gambar-gambar yang berbaur kesenduan, macam takde kehidupan bukan? hakikatnya saya gembira dengan hidup saya kerana saya ...